زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ناز بلا

بدون عنوان

1390/6/8 19:33
نویسنده : مامان
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام,به مولا تو یه دونه ایتشویق

خب دیگه,خیلی ازت تعریف کردم لوس نشو,ماه رمضون حسابی سرگرم بودم,راستش به خاطر گل روت ١٠ روز روزه نگرفتم که نکنه شیرم کم بشه و تو گشنه بمونی,اما رو هم رفته ماه خیلی خوبی بود(بگو مامانی مگه ماه رمضون بدم می شه)اخ گل گفتی.

تو این چند روز اخر ماه مبارک هم تو استعداداتو شکوفا کردی و تو سن ٦ ماه و ٢١ روزگی نشستی و بقیه ی شاهکارات که بماند,خلاصه اینکه روزی هزار بار خدارو شکر می کنم که تو رو به من داده چون تو خواهرمی,دوستمی,عشقمی و کلا همه کسمی

ببین اینقد منو مشغول کردی که یادم رفت عیدو تبریک بگم

عید بر همه ی کسانی که دوستشان دارم,مبارکقلب

 ایشالا ساله دیگه عیدو در کنار امام زمان باشیم 

                                                            امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آنیتا
8 شهریور 90 19:26
سلام .چه دخمل نازی داری. خدا نگهش داره برات .به من و دخملمم سر بزن!
مامان نفس طلایی
18 شهریور 90 23:05
باشه دیگه من دیگه خواهرت نیستم دیگه ؟ باشه یادم می مونه !!!!!!!!!!!!!!!!!!! زهرا امد و جای من و گرفت ؟ یادم می مونه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز بلا می باشد