زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ناز بلا

دندان همچون مروارید

1390/6/16 2:01
نویسنده : مامان
354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام,سلام صدتا سلام

یه خبر مهم,گوش فرا دهید,زهرا جون جونم امروز اولین دندون همچون مرواریدش در اومد,اینقدر خوشحالم,نمیدونم چرا ولی تو پوست خودم نمی گنجم,احساس می کنم دیگه زهرا جونم بزرگ شده,ماجرا از این قراره که امشب رفته بودی خونه مامانی صادق و اونجا مامانی داشت باهات بازی می کرد که احساس کرد دندونات تیز شده و به من گفت,منم به لثت دست زدم و از خوشحالی داشتم بال در می اوردم.

و تو,ماه من,در سن ٦ماه و٣٠ روزگی دندان پیشین سمت راست پایینت در اومد,مبارکت باشه عزیزم,ایشالا همیشه شیرین کام باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

lمامان محیا
16 شهریور 90 7:21
سلام مامان زهرا خانم.دندونای تیز دخترت از همین حالا مراقبت می خواد..خوبه که با دندان پزشک اطفال در ارتباط باشیم.دخترت نازه.خدا حفظش کنه.
مامان نفس طلایی
18 شهریور 90 22:59
سلام عزیز دل خاله خوبی قشنگم مبارک باشه کوچولوی من وای که چقدر دلم برات تنگ شده
مامان نفس طلایی
18 شهریور 90 23:07
منظور از مامان نفس طلایی منم ها..... دوست جونت
ثمین
6 بهمن 90 22:32
سلام! اگه ایده واسه جشن تولد کوچولوتون میخواین یه سری بزنید! مدل ها و تم های زیبا برای تولد پسرانه و دخترانه!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز بلا می باشد