زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

ناز بلا

ببخشید,جیش

1392/2/1 16:00
نویسنده : مامان
843 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل باغ زندگیم

خیلی دوست دارم,خوبی؟حتما خوبی!!!آدم اگه همچین مامان بابای خوبی داشته باشه حتما همیشه خوبهچشمکچشمکچشمک

زهرا جونم,الان 4روز که دارم بهت جیش یاد می دم,2روز اول خیلی نا امید شدم,اما تو این 2 روز سنگ تموم گذاشتی,فکر کنم سر کارم گذاشته بودی,تو خیلی با استعدادی,خیلی زیاد.

همین حالا که داشتم برات خاطره می نوشتم از خواب بیدار شدی و گفتی جیش دارم,یه دونه ای.

بابایی هر روز که از سر کار میاد به افتخار جیش گفتنت برات یه چیزی میاره,دستش درد نکنه.

اگه جیشتو کامل یاد گرفتی یه هدیه ی خوب پیش من و بابایی داری.

امروز 2سال و 2ماه و 13 روزته,بوووووووووووووووس.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز بلا می باشد