زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ناز بلا

گوشواره ی ناز بلا

1390/4/2 16:03
نویسنده : مامان
641 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمزه

اره خوشمزه چون واقعا خوردنی شدی,میمیریم برات.قلب

٢شنبه بعد از ٤ماه و ١٣ روز بردم گوشاتو سوراخ کردم,وقتی رسیدم درمونگاه به مامانی زنگ زدم که بیات و یه کم دیر کرد و من تو رو بغل کردم و یه خانوم دکتر که باردار بود گوشتو سوراخ کرد و حسابی جیغ زدی و خانومه گفت چقد بچت گریه کرد و من بهم بر خورده بود که مامانی اومد و بغلت کرد و تو ساکت شدی و رفتیم خونه مامانی.

امروز بعد از ٢ روز گوشوارتو در اوردم و طبق دستور خانوم دکتر گوشواره ی طلا برات گذاشتم همون گوشواره ای که روز ولادت حضرت زهرا چون همنام خانومی برات خریده بودیم,مبارکت باشه جونم.هورا

حالا هم که دارم خاطره می نویسم کنارم خوابیدی و از خوشحالی نمیدونی چیکار کنی و همش داری جیغ می کشی(الهی فدات بشم)بغل

موش بخورتت با اون گوشوارت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان طاها
8 شهریور 90 19:43
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
مامان طاها
8 شهریور 90 19:50
نینیت خیلی نازه خدا برات نگهش داره از طرف من ببوسش و براش اسفند دود کن. ماشاالله چشم نخوری انشاالله. خدایا زیره سایه پدر مادرش بزرگش کن. آمین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز بلا می باشد