زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

ناز بلا

بدون عنوان

1390/4/24 22:42
نویسنده : مامان
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زهرای صادق

اره درست خوندی,بابایی امروز بهت گفت زهرای من,زهرای صادق و من از شنیدن این اسم لذت بردم,امیدوارم که همیشه مثل پدرت صادق باشی.

چند روزی میشه که میذارمت تو روروکت,از نشستن تو روروکت خوشحال می شی و کلی ذوق می کنی اما یه کم بعد خسته می شی و می خوای برت دارم,البته حق داری چون هنوز کوچولویی,اینم عکس ذوق کردنت تو روروکخوش می گذره؟

راستی مامانی و بابا بزرگ و دایی محمد فردا دارن می رن مکه,ایشالا روزی که من و تو و بابایی هم بریم(امین)حالا هم داره سریال مختار پخش می شه و تو هم داری با ذوق تماشا می کنی(راستی نظرت در مورد این قسمت مختار چیه؟چشمکچشمکچشمک)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سیمین
25 تیر 90 0:34
سلام دوست جونم اینقدر با این زهرا جون از ما دل نبر جیگرشو بخورم دلم براش یه ذره شده راستی انشا الله مامان اینا به سلامتی برن و به زودی روزیه شما باشه
سیمین
12 مرداد 90 15:47
جیگرم هر موقع میام سر کامپیوتر میام و به عکسات سر میزنم تازه عکس هات و ذخیره کردم تا همیشه ببینمشون ناز دلمی زهرا جونم فندق من
مامان النا
26 مرداد 90 23:46
سلام این دخمله واقعا ناززززززززه،خدا حفظش کنه
زهره مامان هلیا
12 شهریور 90 8:51
سلام ناز نازی خانوم ماشالله جیگر طلایی به وب دخملی منم سر بزنید و اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک کنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز بلا می باشد