زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ناز بلا

تولد بابایی

1390/6/24 3:10
نویسنده : مامان
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هستی من,خوبی؟البته که خوبی چون الان مثل فرشته ها خوابیدی.خواب

الان که ساعت ٢ شب,اما خوابم نمی اید,اخه فرد صبح ساعت ٩ امتحان دارم و خیلی کم خوندم,٤ و ٥ و ٦امروزم مشغول تمیز کردن خونه شدم چون امشب شب تولد باباییههورا

ساعت ٤ تو رو خوابوندم و یه کم قران حاضر کردم و ساعت ٧ که بیدار شدی با هم رفتیم برای بابایی کیک خریدیم و ٢تا شمع هم خریدیم و بدو اومدیم خونه,لباساتو عوض کردم و خودمم اماده شدم,نماز مغربمو خوندم و به بابایی زنگ زدم,همه ی اینا سکرت بود,به بابایی گفتم کی می ای؟و گفت نزدیکم,منم همه ی چراغارو خاموش کردم و شمع ٢٤ رو روشن کردم و از ایفون منتظر بابایی شدم,بابایی رو که دیدم دوربینو روشن کردم.

بابایی وقتی درو باز کرد یهو من گفتم: صادق جونم تولدت مبارکدنیای زیبا و بابایی واقعا سوپرایز شده بود,بعد شمعارو سه تایی فوت کردیم و کادوی بابایی موبایل بود که نصف پولشو من دادم,دستم درد نکنهچشمک

بعد هم یه شام مفصل زدیم تو رگ که ماهی پلو بود البته با برنج ایرانی اعلا,بعد از شام هم رفتیم خونه دایی محمدم و کلی از زیبایی و کمالاتت تعریف کردنتشویق

راستی بابایی برامون حلقه ست خریده که خیلی شنگه,دستت درد نکنه صادقم,زهرا جونم بابات یه دونست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
26 شهریور 90 17:03
سلام دوست گلم تولد شوشو جانت خیلی مبارک باشه انشاالله که 120 سال نه همیشه در کنار هم با کوچولو های نازتون شاد شاد شاد باشین راستی حلقه ها هم خیلی نازه حسابی مبارک باشه
مامان نی نی طلا
2 مهر 90 18:37
مبارک باشه انشاالله.بابای نینی 24 سالشه؟ ما فکر کردیم خودمون مامان بابای کوچولویی هستیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز بلا می باشد