زهرازهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ناز بلا

محرم

1390/9/6 1:16
نویسنده : مامان
869 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا جونم سلام

امشب شب اول محرمه,نمیدونم پارسال که تو شکمم بودی چه حسی داشتی,اما من این شبو و 9 شب بعدشو 21 سال تجربه کردم و تا جایی که یادم میات با تمام غم و غصه اش بهترین شبای عمرم بوده,یادمه وقتی بچه بودم از بابا بزرگ پرسیدم که چرا ما برای امام حسین گریه می کنیم و بابا بزرگ جواب قشنگی داد که هنوز یادمه گفت:ما برای خودمون گریه می کنیم که ای کاش تو اون روز (روز عاشورا) با امام حسین بودیم و حیف و صد حیف و گفت:یا لیتنا کنا معکم سادتی فنفوز فوزا عظیمایعنی ای امام حسین و یاران با وفایش,کاش با شما بودیم(به شهادت می رسیدیم)پس به بهره وگنج بزرگی دست می یافتیم.

حالا من برات آرزو می کنم,درسته که سعادت نداشتیم در رکاب امام حسین(ع) باشیم اما ایشالا تو در رکاب امام عصرمون باشی و به فوز عظیم برسی,آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی سید کوچولو
6 آذر 90 22:05
چقدر متن معرفی وبلاگت رو قشنگ نوشتی شاد باشین
مامان نفس طلایی
9 آذر 90 14:12
التماس دعا ... خوش بحالت که غم فراقت از اقا چند روز دیگه تموم میشه.......... خوش به سعادتت که این همه سعادتمندی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز بلا می باشد